Pe scurt: îți explicăm modalitatea în care poți plasa o comandă pentru un Produs, cum procesăm comenzile, care sunt drepturile și obligațiile noastre și ale tale, când considerăm o comandă finalizată și cum trebuie să procedezi pentru efectuarea Plății.
(1) Vei putea plasa o Comandă prin intermediul Site-ului sau al platformelor de socializare, conform indicațiilor de mai jos.
Plasarea Comenzilor pe Site
(2) Vei putea plasa o Comandă, formată din unul sau mai multe Produse, prin intermediul Site-ului, cu sau fără înregistrarea unui cont în prealabil, prin adăugarea Produselor dorite în coșul de cumpărături. În cazul în care Produsele vor trebui modificate conform specificațiilor, va trebui să alegi una dintre opțiuni, dacă aceasta este disponibilă sau să ne transmiți anumite informații suplimentare în momentul plasării Comenzii. Dacă omiți să faci acest lucru, ne rezervăm dreptul de a nu mai putea face alte modificări asupra Comenzii, mai ales dacă ar include un efort disproporționat din partea noastră (cum ar fi să schimbi adresa de livrare, datele de facturare sau alte specificații care pot fi adaptate).
(3) Vei putea să îți faci un Cont în secțiunea dedicată din Site, potrivit instrucțiunilor existente pe Site la momentul respectiv (cum ar fi cu o adresă de e-mail și o parolă, identificare cu un cont de rețea socială precum Facebook/Google sau altă metodă disponibilă). Dacă-ți faci un Cont, vei putea gestiona mai eficient Comenzile plasate pe Site, având posibilitatea de a vizualiza în Cont informații despre Comenzi anterioare, facturi fiscale, garanții etc.
(4) Comenzile pot fi plasate oricând, dar ca regulă vor fi procesate doar de marți până vineri, de regulă între orele 10-19 și sâmbăta între orele 12-16. Orice Comandă plasată într-o zi de duminică, luni sau în orice zi declarată prin lege sărbătoare legală va fi procesată în ziua lucrătoare imediat următoare.
(5) Ne rezervăm dreptul să validăm Comenzile înainte de onorarea lor și te vom contacta prin telefon, e-mail sau altă metodă disponibilă, iar tu declari în mod expres că accepți acest drept al nostru.
(6) Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu duce la înregistrarea unei Comenzi și implicit nici la rezervarea automată a Produsului adăugat în coșul de cumpărături, dar neachitat.
Plasarea Comenzilor prin intermediul rețelelor sociale
(7) Vei putea plasa o Comandă și prin intermediul rețelelor sociale pe care suntem prezenți, printr-un mesaj privat. Acolo vom stabili detaliile legate de Comandă, precum: Produsele dorite, cantitatea, adresa și data de livrare, persoana de contact și un număr de telefon.
(8) Personalul nostru va putea reveni către tine pentru a-ți solicita mai multe detalii despre Produsele dorite pentru ca tot procesul să se desfășoare cât mai bine.
(9) Comanda va fi considerată finalizată prin plata integrală de către tine a prețului Produselor din Comandă, prin una dintre modalitățile de plată acceptate de noi astfel cum sunt indicate expres pe Site și pe care le poți consulta cel mai târziu la începutul procesului de formulare a Comenzii. În cazul Comenzilor plasate prin intermediul mesajelor private pe rețelele sociale, fie vei avea posibilitatea achiziționării în mod direct din platformă (cum ar fi un Instagram Shop), fie îți vom putea genera un link unic de plată, o factură proformă pentru a face transferul bancar sau atunci când ridici Comanda de la noi din locație.
(10) În cazul în care este disponibilă și alegi plata prin transfer bancar/ordin de plată/internet banking, plata se va considera a fi primită de către noi la momentul debitării efective a contului nostru indicat pe factura proformă/fiscală. Te rugăm să ai în vedere că de la momentul efectuării plății de către tine pot trece chiar și 7 zile până ce plata va putea fi identificată efectiv în contul nostru, situație în care Plata nu se consideră finalizată. De asemenea, este posibil ca în anumite situații să acceptăm plata ramburs, la momentul livrării Produselor către tine sau atunci când alegi să ridici Comanda din locație. În ceea ce privește Comenzile plasate pe Site, odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care respectivul Produs există în stocul Vânzătorului.
(11) Pentru acele Produse pe care le vom realiza conform specificațiilor tale, după ce ai adăugat în coșul de cumpărături Produsul de bază, împreună cu toate elementele și specificațiile dorite, respectiva Comandă va fi transmisă către noi. După recepționarea unei astfel de Comenzi, un reprezentant al nostru te va contacta prin e-mail sau telefon pentru a obține acordul tău ferm al acestuia cu privire la respectiva Comandă și pentru a-ți comunica Clientului un termen maxim în care Produsele vor putea fi livrate.
(12) Prin finalizarea Comenzii, ne confirmi că toate datele pe care le-ai furnizat sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin plasarea unei Comenzi, recunoști în mod explicit că respectiva Comandă implică obligaţia ta fermă de a achita ”suma totală de plată” indicată de Site sau de către unui din membrii personalului nostru.
(13) Prin crearea unui Cont sau, după caz, finalizarea Comenzii, ești de acord că putem să te contactăm, prin orice mijloc disponibil, respectiv sistem automatizat de apel fără intervenție umană, fax, e-mail, în orice situație în care este necesară contactarea ta pentru finalizarea și procesarea Comenzii. Lipsa unui răspuns din partea ta, prin una din modalitățile de comunicare puse la dispoziție prin Site la solicitările noastre poate duce la invalidarea Comenzii.
(14) Produsele cumpărate prin intermediul Site-ului nu pot fi revândute sau distribuite în scopuri comerciale, fiind destinate uzului personal. Ne rezervăm dreptul de a limita achiziționarea Produselor la un număr maxim de Produse pentru fiecare Client, numărul fiind determinat în mod independent de către Vânzător și comunicat Clientului anterior plasării comenzii, fie la Specificații, fie în politica generală privind gestionarea Produselor.
(15) Vom putea subcontracta un terț pentru a livra Produsele ce fac obiectul Comenzii, despre care te vom informa (cum ar fi de exemplu la momentul finalizării Comenzii când îți spunem cu ce curier facem transportul sau când îți comunicăm datele AWB-ului), nefiind necesar acordul tău.
(16) Vom putea anula o Comandă plasată de tine, cu o notificare concomitentă sau ulterioară, și fără ca o astfel de anulare să atragă vreo răspundere a noastră față de tine, în următoarele cazuri: