Termeni şi condiţii

Prima pagină » Termeni şi condiţii
a

Salut! Știm că abia aștepți să guști din dulciurile noastre excepționale, dar până atunci e foarte important să citești termenii și condițiile pentru că ne place să avem o relație cu tine transparentă și să ne bucurăm împreună de ceva dulce.

Așa cum brownies-urile noastre sunt memorabile, făcute din ingrediente premium, tot așa ne tratăm și clienții care ne trec pragul, fie că vorbim de cei virtuali sau de cei prezenți în locația noastră. Dacă ai orice fel de întrebare sau nelămurire, ne poți contacta oricând la datele de contact din acest document.

TE RUGĂM SĂ CITEȘTI ACEST DOCUMENT CU ATENȚIE ÎNAINTE DE A UTILIZA SERVICIILE NOASTRE.
Acceptarea Termenilor de Utilizare

1. Introducere

Documentul acesta (publicat în format electronic la adresa: https://brownerie.ro/termeni-si-conditii), împreună cu toate celelalte documente la care face referire, reprezintă ceea ce vom denumi generic ”Termeni și condiții” sau ”Termenii”, adică regulile care vor reglementa situația dintre noi, în calitate de Vânzător și tine, în calitate de client care decizi să achiziționezi un bun sau un serviciu de pe site-ul nostru.

1.1. Cine suntem noi?

Suntem o companie cu răspundere limitată (SRL) care face niște brownies excepționale, cu ingrediente premium și atenție la detalii. Mai jos găsești și datele noastre de identificare:

Denumire
BROWNERIE S.R.L.
Număr registrul comerțului
J40/16833/2020
Cod unic identificare
43418822
Telefon
0769617428
E-mail
contact@brownerie.ro

Pe lângă denumirea oficială de mai sus, ne mai găsești sub numele de brand Brownerie – în tot acest document vom face referire la noi sub denumirea de ”Organizația”, ”Vânzătorul”, ”Compania”, ”Brownerie”. Suntem o întreprindere care oferă produse și servicii prin intermediul site-ului web brownerie.ro (denumit în continuare ”Site”).

Iar pentru că suntem mereu în pas cu tehnologia, ne găsești și pe rețelele de socializare, respectiv Instagram (https://www.instagram.com/brownerie.ro/) sau Facebook (https://www.facebook.com/Brownerie.ro).
Accesarea Site-ului și a profilelor noastre de social media implică acceptarea necondiționată a Termenilor și condițiilor pe care le vom detalia mai jos. În cazul în care nu vei accepta acești Termeni, nu vom putea încheia un contract cu tine, adică nu vom putea să îți livrăm produsele sau să îți prestăm serviciile pe care ni le soliciți.

1.2. Cine ești tu?

Tu ești o persoană care ajungi pe Site sau pe profilele noastre de social media în căutarea unui Produs pe care noi ți l-am putea oferi. În acest moment, ești un Utilizator al Site-ului sau al platformei de social media. În momentul în care vei plasa o comandă la noi pe Site, prin intermediul unui shop pe rețelele sociale (cum ar fi Instagram Shop sau Facebook Shop) sau prin intermediul mesajelor private de pe aceste rețele sociale, iar noi vom începe demersurile necesare pentru a o onora, vei deveni un Client, pentru că vei intra într-o relație contractuală cu noi (prin intermediul unui contract care se încheie la distanță, adică prin mijloace electronice).

1.3. Definiții. Scop

(1) Pentru că deja sunt foarte multe detalii și informații de care trebuie să ținem cont, am decis să definim anumiți termeni pe care îi vom folosi în mod curent, pentru a facilita parcurgerea documentului. Acești termeni îi regăsești mai jos:
(2) Următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea înțelesurile de mai jos, cu excepția cazului în care se prevede expres altfel:
”Vânzătorul”
înseamnă BROWNERIE S.R.L., o societate cu răspundere limitată, așa cum ne-am identificat în secțiunea 1.1.
“Produse”
înseamnă orice bunuri (produse) sau servicii care sunt oferite Clientului în vederea achiziționării, contra cost, prin intermediul Site-ului sau al platformei de social media, inclusiv produsele realizate de Vânzător conform specificațiilor Clientului.
“Client”
înseamnă persoana fizică ce accesează Site-ul sau platforma de social media și plasează o Comandă pentru achiziționarea Produselor oferite spre vânzare de către Vânzător. Prin Client se înțelege și o persoană juridică care plasează o Comandă printr-o persoană fizică în numele acesteia.
“Comanda”
înseamnă o comandă plasată de Client prin intermediul Site-ului sau al platformei de social media prin care Clientul îşi exprimă angajamentul de a achiziționa unul sau mai multe Produse, în condițiile prevăzute în prezentul document și/sau agreate cu Vânzător printr-un mijloc de comunicare la distanță.
“Cont”
înseamnă secțiunea din Site accesibilă Clientului prin utilizarea, cu rol de identificare, a unei adrese de e-mail și a unei parole, care permite Clientului transmiterea unei Comenzi și care conține informații despre Client și istoricul Clientului în Site (e.g., Comenzi anterioare, facturi fiscale, garanții etc.).
“Contract”
înseamnă înțelegerea consensuală la distanta intervenită între Vânzător şi Client, fără prezența fizică simultană a acestora, cu privire la vânzarea, respectiv achiziționarea, unuia sau mai multor Produse de pe Site sau prin platforma de social media, prin lansarea unei Comenzi de către Client şi acceptarea ei de către Vânzător, cu respectarea prevederilor legale şi a termenilor şi condițiilor pentru vânzarea online a serviciilor şi produselor Vânzător. Ca regulă, Contractul se încheie în limba română.
“Site”
înseamnă interfața web deținută de Vânzător având domeniul brownerie.ro și, dacă este cazul, subdomeniile acestuia și care utilizează logo-uri ale Vânzătorului, prin intermediul căreia Vânzătorul prezintă Produsele oferite spre vânzare, iar Clienții pot alege Produsele pe care doresc să le achiziționeze, respectiv să le plătească într-una dintre modalitățile de plată acceptate de Vânzător. De asemenea, Site-ul este folosit pentru procesarea și administrarea Comenzilor în vederea livrării Produselor și înregistrarea plăților aferente vânzării acestora. înseamnă interfața web deținută de Vânzător având domeniul brownerie.ro și, dacă este cazul, subdomeniile acestuia și care utilizează logo-uri ale Vânzătorului, prin intermediul căreia Vânzătorul prezintă Produsele oferite spre vânzare, iar Clienții pot alege Produsele pe care doresc să le achiziționeze, respectiv să le plătească într-una dintre modalitățile de plată acceptate de Vânzător. De asemenea, Site-ul este folosit pentru procesarea și administrarea Comenzilor în vederea livrării Produselor și înregistrarea plăților aferente vânzării acestora.
“Specificații”
înseamnă orice detalii privind caracteristicile Produselor așa cum sunt precizate în descrierea disponibilă pe ambalajul acestora și pe Site.
“Tranzacție”
înseamnă operaţiunea de plată efectuată de către Client, respectiv încasare de către Vânzător, a unei sume de bani ca urmare a vânzării de către Vânzător, respectiv achiziţionării de către Client, a unuia sau mai multor Produse.
(3) Prezentul document stabilește termenii şi condiţiile aplicabile raporturilor ce se nasc între Vânzător şi fiecare Client care utilizează Site-ul în vederea, cu ocazia sau după efectuarea unei Comenzi.
(4) Titlurile sunt incluse în acest document pentru ușurința parcurgerii și a structurării documentului şi nu vor afecta interpretarea acestuia.
(5) Pentru evitarea oricărui dubiu, în acord cu politica de afaceri stabilită în mod independent și unilateral de către Vânzător, vânzarea în mediul online (i.e., prin intermediul Site-ului) a Produselor comercializate în mod obișnuit de Vânzător se face către consumatori persoane fizice sau către persoane juridice. În cazul în care anumite Produse sunt limitate doar către o anumită categorie de Clienți, se va specifica acest lucru în cadrul Specificațiilor sau într-un alt loc vizibil lângă Produs.

(6) Aspectele privind confidențialitatea și prelucrarea datelor cu caracter personal legate de utilizarea, în orice formă, a Site-ului sunt guvernate de politica de confidențialitate/nota de informare („Politica de Confidențialitate”), care completează aceşti Termeni și Condiții. Te rugăm să parcurgi în întregime Politica de Confidențialitate aici: https://brownerie.ro/politica-de-confidentialitate/.

(7) Utilizarea Site-ului implică acceptarea expresă de către orice Client a acestor termeni şi condiţii şi a Politicii de Confidenţialitate, precum și a altor documente care au fost indicate pe parcursul acestor Termeni.
(8) Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând Termenii, iar forma actualizată a acestora va putea fi accesată de către Clienți pe Site în secțiunea ”Termeni și condiții”. Relația dintre Vânzător și Utilizator/Client va fi guvernată de forma la momentul accesării Site-ului, respectiv plasării Comenzii.

(9) Acești termeni şi condiții aplicabile vânzării online sunt disponibile Clientului pentru stocare şi reproducere.

 

2. Politica Site-ului. Caracteristici principale ale vânzării online de către Vânzător

Pe scurt: trebuie să avem cu toții o atitudine corectă și să nu folosim Site-ul în modalități care contravin legii sau bunelor moravuri. Dacă suspectăm că intenția ta nu este aceea de a căuta informații despre Produse sau de a le achiziționa, ne rezervăm dreptul să nu îți permitem să plasezi o Comandă sau chiar să îți limităm accesul la Site. Comanda pe care o plasezi la noi pe Site se va considera acceptată doar în momentul în care îți vom confirma acest lucru.
(1) Accesul la Site în vederea efectuării unei Comenzi este permis oricărui potenţial Client care acţionează cu un scop legitim şi care are intenţia de a achiziţiona de la noi unul sau mai multe Produse, cu respectarea acestor termeni și condiţii.
(2) Prin Client înțelegem o persoană juridică sau fizică care are: (a) minim 18 ani sau (b) minim 14 ani, care au primit autorizarea din partea unui părinte/tutore/reprezentant legal pentru a putea accesa Site-ul. Dacă ai autorizat o persoană minoră să folosească Site-ul, ești răspunzător de întregul comportament al acestuia pe Site, inclusiv orice acțiune pe care minorul o poate întreprinde.
(3) Este strict interzisă utilizarea abuzivă a Site-ului. Reprezintă utilizare abuzivă orice fel de utilizare a Site-ului într-un mod care contravine practicilor comerciale corecte, a legislației în vigoare sau în orice alt mod care ar fi de natură să ne prejudicieze în orice fel pe noi sau Afiliații/Partenerii noștri (prin ”Afiliați” întelegem persoane din același grup din care facem și noi parte, iar prin ”Parteneri” persoanele cu care avem o relație de colaborare).
(4) Ne rezervăm dreptul de a-ți refuza accesul la o parte sau la toate funcțiile Site-ului și de a restricționa procesarea și/sau livrarea unei Comenzi dacă, în opinia noastră rezonabilă, există suspiciuni de fraudă din partea ta, dacă acesta are un comportament care ne poate prejudicia interesele sau ale Afiliaților/Partenerilor noștri acestuia sau dacă utilizezi în mod abuziv Site-ul.
(5) Prin utilizarea Site-ului şi, după caz, înregistrarea unei Comenzi, accepți şi ești de acord cu forma de comunicare la distanţă (e.g., telefonic sau e-mail) prin care ne derulăm operațiunile.
Informații despre Produse
(6) Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentări grafice ori video) nu impun nicio obligaţie din partea noastră, acestea având exclusiv rol de prezentare şi informare. Am depus toate eforturile pentru a afișa cât mai exact culorile și imaginile produselor noastre care apar în Site și pe profilele de social media. Nu putem garanta că modul în care monitorul sau ecranul tău afișează culorile este și cea corectă. Vom depune toate diligenţele rezonabile pentru a asigura corectitudinea informațiilor cu privire la prețuri, Produse și Specificațiile acestora prezentate pe Site.
(7) Având în vedere că Produsele noastre sunt făcute manual, este posibil să existe o diferență între pozele de pe Site sau de pe rețelele sociale și Produsele pe care le vei primi. Asta pentru că nu suntem roboți, deși lucrăm cu precizie. Tot așa, este posibil ca Produsele să nu semene între ele chiar și în aceeași cutie.
(8) Dacă prețurile sau orice alte detalii în legătură cu Specificațiile Produselor au fost afișate eronat pe Site, din orice motiv, și ai plasat o Comandă, te vom informa prin e-mail sau printr-o altă modalitate de comunicare agreată, în cel mai scurt timp în legătură cu o astfel de eroare.
Promoții și alte beneficii
(9) Vom putea publica pe Site și pe profilele de social media informații despre Produse și/sau promoții pe care le avem, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Te rugăm să ai în vedere că vor putea exista situații în care nu vom putea afișa stocul sau să actualizăm datele în timp real, dar te vom informa până să confirmăm Comanda, iar tu vei putea decide dacă accepți sau nu noile condiții. Anumite Produse vor putea fi disponibile doar prin intermediul Site-ului sau doar pe platformele sociale, așa cum vom decide conform politicii noastre de business.
(10) Produsele care fac obiectul vânzării în cadrul unei promoţii sau campanii de orice tip se vor supune şi termenilor şi condiţiilor aplicabile respectivei campanii sau promoţii, pe care ți le vom aduce la cunoștință.
(11) Orice promoții prezentate pe Site sunt valabile pe durata menționată. În cazul în care nu este indicată o durată pentru desfășurarea promoțiilor, acestea vor fi valabile în limitele stocurilor disponibile. Comunicările pe care le derulăm pe rețelele sociale (Facebook, Instagram etc.) nu au valoare comercială și nu ne leagă în niciun fel cu privire la perioada promoției sau a anumitor prețuri existente. Singurele prețuri valabile sunt cele afișate pe Site la momentul plasării Comenzii.
Acceptarea Comenzii
(12) Notificarea primită prin e-mail sau printr-un mesaj privat de tine după efectuarea Comenzii cu privire la preluarea respectivei Comenzi are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii de către noi. Comanda se consideră acceptată de către noi cel mai târziu odată cu livrarea, respectiv furnizarea, Produselor comandate de tine. În cazul în care ai făcut deja Plata pentru respectiva Comandă și nu o vom accepta, îți vom returna sumele transferate.
(13) Pentru motive justificate (inclusiv, dar fără a se limita la, lipsa din stoc a unor Produse), ne rezervăm dreptul de a modifica tipul ori cantitatea Produselor din Comandă. Într-o astfel de situaţie, te vom înştiinţa imediat cu privire la modificarea intervenită, iar tu vei putea să accepți sau să refuzi modificarea Comenzii. În cazul în care refuzi, Comanda se consideră anulată, iar părţile vor fi repuse în situaţia anterioară emiterii Comenzii (inclusiv prin rambursarea de către noi a oricăror sume încasate, ducă este cazul) și fără să avem vreo răspundere față de tine.
(14) Comanda este acceptată iar Contractul se consideră încheiat între noi și tine, în momentul în care primești o notificare de expediere (prin apel telefonic/SMS/e-mail/notificare push sau alt mod) a Produselor din Comandă.
Integralitatea documentelor
(15) Te rugăm să ai în vedere că din Contract face parte acest document (împreună cu toate celelalte documente la care facem referire, precum și orice alte înțelegeri ulterioare dintre noi și tine cu privire la Comandă, indiferent dacă acestea sunt făcute în scris, pe suport electronic sau pe suport fizic).

(16) Ne poți contacta în general la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din Site pentru orice nelămurire sau probleme ai în legătură cu Comanda, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor. În funcție de dezvoltările tehnice ale Site-ului, este posibil să ai la îndemână și alte metode de comunicare cu noi (precum chat online, comunicare din contul tău de Client, rețele de socializare etc.), pe care ți-o vom aduce la cunoștință. Cu toate acestea, în cazul în care nu ne spui despre aceste aspecte anterior emiterii notificării, aceste modificări nu se vor mai putea face decât în cazuri excepționale, care nu implică un efort disproporționat din partea noastră și care sunt valabile din punct de vedere legal.

 

3. Comenzile

Pe scurt: îți explicăm modalitatea în care poți plasa o comandă pentru un Produs, cum procesăm comenzile, care sunt drepturile și obligațiile noastre și ale tale, când considerăm o comandă finalizată și cum trebuie să procedezi pentru efectuarea Plății.
(1) Vei putea plasa o Comandă prin intermediul Site-ului sau al platformelor de socializare, conform indicațiilor de mai jos.
Plasarea Comenzilor pe Site
(2) Vei putea plasa o Comandă, formată din unul sau mai multe Produse, prin intermediul Site-ului, cu sau fără înregistrarea unui cont în prealabil, prin adăugarea Produselor dorite în coșul de cumpărături. În cazul în care Produsele vor trebui modificate conform specificațiilor, va trebui să alegi una dintre opțiuni, dacă aceasta este disponibilă sau să ne transmiți anumite informații suplimentare în momentul plasării Comenzii. Dacă omiți să faci acest lucru, ne rezervăm dreptul de a nu mai putea face alte modificări asupra Comenzii, mai ales dacă ar include un efort disproporționat din partea noastră (cum ar fi să schimbi adresa de livrare, datele de facturare sau alte specificații care pot fi adaptate).
(3) Vei putea să îți faci un Cont în secțiunea dedicată din Site, potrivit instrucțiunilor existente pe Site la momentul respectiv (cum ar fi cu o adresă de e-mail și o parolă, identificare cu un cont de rețea socială precum Facebook/Google sau altă metodă disponibilă). Dacă-ți faci un Cont, vei putea gestiona mai eficient Comenzile plasate pe Site, având posibilitatea de a vizualiza în Cont informații despre Comenzi anterioare, facturi fiscale, garanții etc.
(4) Comenzile pot fi plasate oricând, dar ca regulă vor fi procesate doar de marți până vineri, de regulă între orele 10-19 și sâmbăta între orele 12-16. Orice Comandă plasată într-o zi de duminică, luni sau în orice zi declarată prin lege sărbătoare legală va fi procesată în ziua lucrătoare imediat următoare.
(5) Ne rezervăm dreptul să validăm Comenzile înainte de onorarea lor și te vom contacta prin telefon, e-mail sau altă metodă disponibilă, iar tu declari în mod expres că accepți acest drept al nostru.
(6) Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu duce la înregistrarea unei Comenzi și implicit nici la rezervarea automată a Produsului adăugat în coșul de cumpărături, dar neachitat.
Plasarea Comenzilor prin intermediul rețelelor sociale
(7) Vei putea plasa o Comandă și prin intermediul rețelelor sociale pe care suntem prezenți, printr-un mesaj privat. Acolo vom stabili detaliile legate de Comandă, precum: Produsele dorite, cantitatea, adresa și data de livrare, persoana de contact și un număr de telefon.
(8) Personalul nostru va putea reveni către tine pentru a-ți solicita mai multe detalii despre Produsele dorite pentru ca tot procesul să se desfășoare cât mai bine.
Finalizarea Comenzii
(9) Comanda va fi considerată finalizată prin plata integrală de către tine a prețului Produselor din Comandă, prin una dintre modalitățile de plată acceptate de noi astfel cum sunt indicate expres pe Site și pe care le poți consulta cel mai târziu la începutul procesului de formulare a Comenzii. În cazul Comenzilor plasate prin intermediul mesajelor private pe rețelele sociale, fie vei avea posibilitatea achiziționării în mod direct din platformă (cum ar fi un Instagram Shop), fie îți vom putea genera un link unic de plată, o factură proformă pentru a face transferul bancar sau atunci când ridici Comanda de la noi din locație.
(10) În cazul în care este disponibilă și alegi plata prin transfer bancar/ordin de plată/internet banking, plata se va considera a fi primită de către noi la momentul debitării efective a contului nostru indicat pe factura proformă/fiscală. Te rugăm să ai în vedere că de la momentul efectuării plății de către tine pot trece chiar și 7 zile până ce plata va putea fi identificată efectiv în contul nostru, situație în care Plata nu se consideră finalizată. De asemenea, este posibil ca în anumite situații să acceptăm plata ramburs, la momentul livrării Produselor către tine sau atunci când alegi să ridici Comanda din locație. În ceea ce privește Comenzile plasate pe Site, odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care respectivul Produs există în stocul Vânzătorului.
(11) Pentru acele Produse pe care le vom realiza conform specificațiilor tale, după ce ai adăugat în coșul de cumpărături Produsul de bază, împreună cu toate elementele și specificațiile dorite, respectiva Comandă va fi transmisă către noi. După recepționarea unei astfel de Comenzi, un reprezentant al nostru te va contacta prin e-mail sau telefon pentru a obține acordul tău ferm al acestuia cu privire la respectiva Comandă și pentru a-ți comunica Clientului un termen maxim în care Produsele vor putea fi livrate.
(12) Prin finalizarea Comenzii, ne confirmi că toate datele pe care le-ai furnizat sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin plasarea unei Comenzi, recunoști în mod explicit că respectiva Comandă implică obligaţia ta fermă de a achita ”suma totală de plată” indicată de Site sau de către unui din membrii personalului nostru.
(13) Prin crearea unui Cont sau, după caz, finalizarea Comenzii, ești de acord că putem să te contactăm, prin orice mijloc disponibil, respectiv sistem automatizat de apel fără intervenție umană, fax, e-mail, în orice situație în care este necesară contactarea ta pentru finalizarea și procesarea Comenzii. Lipsa unui răspuns din partea ta, prin una din modalitățile de comunicare puse la dispoziție prin Site la solicitările noastre poate duce la invalidarea Comenzii.
(14) Produsele cumpărate prin intermediul Site-ului nu pot fi revândute sau distribuite în scopuri comerciale, fiind destinate uzului personal. Ne rezervăm dreptul de a limita achiziționarea Produselor la un număr maxim de Produse pentru fiecare Client, numărul fiind determinat în mod independent de către Vânzător și comunicat Clientului anterior plasării comenzii, fie la Specificații, fie în politica generală privind gestionarea Produselor.
(15) Vom putea subcontracta un terț pentru a livra Produsele ce fac obiectul Comenzii, despre care te vom informa (cum ar fi de exemplu la momentul finalizării Comenzii când îți spunem cu ce curier facem transportul sau când îți comunicăm datele AWB-ului), nefiind necesar acordul tău.
(16) Vom putea anula o Comandă plasată de tine, cu o notificare concomitentă sau ulterioară, și fără ca o astfel de anulare să atragă vreo răspundere a noastră față de tine, în următoarele cazuri:
  1. banca care ți-a emis cardul nu acceptă Tranzacția, în cazul plății online;
  2. procesatorul nostru de carduri cu care colaborăm nu validează sau invalidează Tranzacția (de exemplu, fie pentru că nu sunt fonduri suficiente, fie din alte motive, conform politicii procesatorului), în cazul plății online;
  3. inalizarea Plății nu se realizează în termenul indicat prin factura proformă, în cazul plății prin transfer bancar/internet banking;
  4. datele pe care ni le furnizezi cu ocazia accesării Site-ului sau prin intermediul mesajelor private sunt incomplete sau incorecte;
  5. nu ne confirmi Comanda atunci când te contactăm în acest scop;
  6. ai refuzat să primești o Comandă anterioară;
  7. considerăm în mod rezonabil că prin accesarea Site-ului sau a profilelor noastre de social media şi plasarea Comenzii urmărești un scop ilicit sau care poate cauza orice fel de prejudicii nouă, Afiliaților sau Partenerilor noștri;
  8. atunci când ai ales ridicarea Comenzii din locație, ai termen până la finalul zilei stabilite pentru ridicare să ridici Comanda. În cazul în care nu ai ridicat comanda până la finalul zilei, Comanda se va anula;
  9. oricare dintre termenii şi condiţiile din prezentul document nu au fost respectate întocmai.

(17) De asemenea, ne rezervăm dreptul, să limităm vânzările Produselor noastre către orice persoană, regiune geografică sau jurisdicție. Putem exercita acest drept de la caz la caz. Ne rezervăm dreptul de a limita cantitățile de produse sau servicii pe care le oferim.

 

4. Prețuri. Facturare. Plată

Pe scurt: pentru a beneficia de Produsele noastre, trebuie să plătești suma indicată pentru ele, așa cum este afișată la momentul finalizării Comenzii, prin una din modalitățile disponibile (plată cu cardul/transfer bancar). Ce înseamnă? Ca în orice contract de vânzare, la mijloc este o sumă de bani care trebuie să ajungă la vânzători, nu? Mai jos îți explicăm clar ce cuprinde prețul afișat pe Site, cum poți să faci plata, cum vom factura. Pe scurt, îți arătăm transparent „circuitul banilor”.
(1) Prețurile Produselor afișate pe Site sau comunicate Clientului sunt exprimate în Lei și pot include sau nu T.V.A. conform legislației în vigoare, așa cum vor fi afișate pe site. Orice taxe de transport sau livrare nu sunt incluse, cu excepția cazului în care este afișat în mod expres acest lucru la momentul finalizării Comenzii. Prețurile valabile pentru Produse sunt cele afișate pe Site sau comunicate Clientului în momentul finalizării unei Comenzi.
(2) Vom putea actualiza în orice moment prețurile Produselor, iar o astfel de actualizare va înlocui orice prețuri afișate anterior pentru respectivele Produse.
(3) Pentru acele Produse pentru care nu putem indica dinainte prețul și, după caz, toate costurile suplimentare de transport sau livrare (e.g., pentru Produsele realizate conform specificațiilor Clientului, pe baza opțiunilor individuale și a deciziilor acestuia), îți vom putea pune la dispoziție un calculator de preț sau te vom contacta prin e-mail/prin intermediului Contului creat în acest sens.
(4) Îți vom emite o factură sau bon fiscal pentru Produsele achiziționate/livrate, obligația ta fiind să ne furnizezi toate informațiile necesare conform legislației în vigoare pentru emiterea facturii de către noi – te rugăm să acorzi o atenție sporită atunci când introduci datele, pentru că nu vom putea modifica datele din facturile proforme/fiscale emise. În cazul Plății prin transfer bancar, vom emite inițial o factură proformă, urmând ca după ce contul nostru este debitat cu suma aferentă înscrisă pe această factură să procedăm la emiterea facturii fiscale. În cazul ridicării Produselor din locație, vom emite bon fiscal, conform normelor legale existente. Dacă dorești factură, te rugăm să ne precizezi în mod expres acest lucru.
(5) Îți vom transmite factura aferentă Comenzii pentru Produsele vândute/livrate, fie în format material (pe suport de hârtie) la livrarea Produselor, fie în format electronic (prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de tine în Contul său sau la adresa de e-mail specificată de tine la plasarea Comenzii), în funcție de opțiunea exprimată.
(6) Conform legislației în vigoare din România, atunci când vom accepta plata cu cardul bancar, nu vom solicita plăți suplimentare.

(7) În cazul plăților online, nu suntem și nu putem fi ţinuți responsabili pentru niciun alt cost suportat de tine în plus față de preţul Produsului achiziţionat incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de transfer bancar ori de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de moneda în care se efectuează vânzarea.

 

5. Livrarea & ridicarea Produselor

Pe scurt: vom livra Produsele doar după ce ne plătești în avans, integral Comanda, prin una din modalitățile pe care ți le punem la dispoziție Vei putea alege livrarea produselor prin intermediul partenerilor noștri sau să ridici Comanda de la noi din locație.
(1) În cazul produselor fizice, Livrarea Produselor se va face momentan doar în București, în termenul comunicat înainte de finalizarea unei Comenzi. Te rugăm să reții că acest termen de livrare este unul orientativ, bazat pe comenzile anterioare din zonele respective și că poate suferi modificări, despre care vom depune toate eforturile să te notificăm în timp util. Nu vom răspunde pentru întârzierile în livrarea Produselor apărute din motive neimputabile nouă sau din culpa unui transportator (i.e., curier).
(2) Livrarea Produselor se va face contra-cost sau gratuit, în funcție de condițiile aplicabile Comenzii, care îți vor fi comunicate înainte de finalizarea Comenzii. Dacă este cazul, te vom informa cu privire la modalitățile de livrare disponibile și vei putea alege una dintre aceste modalități anterior finalizării Comenzii.
(3) În cazul în care cu ocazia livrării Produselor, nu te putem găsi la adresa indicată în Comanda acceptată, vom face Comanda ta retur, tu urmând să suporți costurile unei noi expediții, indiferent de valoarea Produselor comandate. Totodată, ne rezervăm dreptul de a refuza să-ți mai livrăm alte Produse printr-o nouă comandă în cazul în care Comanda anterioară nu a fost achitată în sistem ramburs și a fost returnată către noi.
(4) Dacă ai ales să ridici Comanda din locație, vom stabili o zi pentru ridicarea Comenzii. În cazul în care până la finalul zilei, conform programului de lucru, nu ridici Comanda, o vom anula și ne rezervăm dreptul să nu te mai lăsam să plasezi o nouă Comandă decât cu plata integrală în avans.
(5) Vom depune toate eforturile pentru a asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor împreună cu Specificațiile și toate documentele însoțitoare necesare.

(6) Vânzătorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze orice livrare a Produselor comandate dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de voința Vânzătorului care includ dar nu sunt limitate la: evenimente de forța majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve etc.

 

6. Transferul riscului și proprietății asupra Produselor

Pe scurt: după ce cumperi un Produs de la noi, toate riscurile se transferă la tine.
(1) Dacă livrăm noi personal Produsele către tine, adică atunci când vii și ridici Comanda de la noi din locație, riscul de pierdere sau de deteriorare a Produselor este transferat către tine în momentul în care tu sau un terț desemnat de tine, altul decât transportatorul, intri în posesia fizică a Produselor.
(2) Dacă apelăm la terțe persoane pentru a efectua Livrarea (precum servicii de curierat), riscul va fi transferat către tine în momentul livrării Produselor către acel transportator, fără a aduce atingere drepturilor pe care tu le ai față de el (spre exemplu, când transportatorul îți deteriorează Produsele).

(3) Proprietatea asupra Produselor va fi transferată la livrare, după ce ai efectuat plata, în locația de livrare indicată în Comandă. Livrarea se va considera efectuată prin semnarea de către tine a documentului de transport furnizat de curier, prin semnarea de primire pe factura fiscală sau pe un alt document de livrare în cazul livrărilor efectuate de Vânzător sau chiar prin simpla ridicare a Comenzii din locație.

 

7. Dreptul de retragere al Clientului

Pe scurt: pentru că vorbim de produse alimentare handmade, nu ai un drept de retur asupra lor pentru că nu poți mușca dintr-un brownie și să ni-l dai înapoi. Dar suntem convinși că produsele noastre îți vor satisface papilele gustative la un nivel la care nu te-ai așteptat, cât ai spune ”carrrrramel”.
(1) Potrivit art. 3 alin. (3) lit. i) și al art. 16 lit. d) din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative nu ai dreptul de a denunța unilateral Contractul.

(2) Cu toate acestea, dacă nu ești mulțumit de Produsele comandate de la noi, ne poți scrie pe adresa contact@brownerie.ro și să ne explici exact ce s-a întâmplat.

 

8. Limitarea răspunderii

Pe scurt: Suntem obsedați de calitate și folosim doar ingrediente premium pentru ca tu să ai parte de cea mai bună experiență.
(1) Depunem mereu toate eforturile pentru a lista toate ingredientele pe care le folosim atunci când facem Brownies-urile noastre.
(2) Cu toate acestea, este posibil ca uneori, din punct de vedere tehnic sau logistic să nu putem lista toate ingredientele pe care le conțin Produsele noastre. În acest sens, dacă știi că ai anumite limitări de consum al unor alimente, te rugăm să ne contactezi până să plasezi Comanda. Momentan avem produse doar pentru gurmanzi clasici. În măsura în care ai anumite nevoi speciale, te rugăm să ne comunici acest lucru în mod expres ca să vedem dacă ne putem adapta cerințelor tale.
(3) De asemenea, vom afișa pe Site lista alergenilor de produse pentru a ști mereu ce vei Comanda.
(4) Îți recomandăm ca înainte să plasezi o Comandă, dacă știi că ai anumite alergii la alimente, să ne contactezi prin una din modalitățile prevăzute pe Site sau pe platformele de social media ca să vedem dacă Produsele noastre pot fi consumate de către tine fără probleme. Nu ezita să ne contactezi pentru orice fel de întrebare ai avea.
(5) Brownerie oferă Produsele ”așa cum sunt” și ”așa cum sunt disponibile”. Brownerie nu reprezintă și nici nu garantează că Site-ul si platformele de pe rețelele de socializare sau modul de folosire: (a) vor fi neîntrerupte, constante sigure, (b) vor fi lipsite de inadvertențe, erori sau vulnerabilități, (c) vor fi conforme cu așteptările și standardele tale sau (d) vor funcționa în conformitate cu configurația sau cu hardware sau software-ul pe care îl folosești. Brownerie renunță la toate garanțiile exprese sau implicite, inclusiv dar fără a se limita, garanțiile pentru un anumit scop, comercializare și neîncălcare, în măsura maximă permisă de lege, cu excepția cazului în care acest document prevede altfel.
(6) Ești de acord că Brownerie nu are nicio răspundere pentru orice daune suferite de tine în legătură cu Platforma și Produsele și că utilizarea Platformei și a serviciilor oferite prin intermediul Platformei, inclusiv a întregului conținut, date sau software distribuite de, descărcate sau accesate de pe sau prin intermediul Site-ului și Serviciilor este pe riscul tău unic. Înțelegi și ești de acord că vei fi singurul responsabil pentru orice prejudiciu al afacerii tale sau a sistemului de calcul sau a oricărei pierderi de date care rezultă din acțiunile tale și utilizarea Platformei și a Serviciilor. Brownerie nu controlează sau susține în niciun fel informațiile, produsele sau serviciile oferite de terți prin intermediul Platformei și nu este responsabil pentru eventualele reprezentări și garanții pe care aceste terțe părți le pot face. De fiecare dată când dai click pe link-uri externe sau dorești să beneficiezi de serviciile unor terțe persoane, citește cu atenție notele lor informative.
(7) Datorită schimbărilor normale din industria noastră și a proceselor noastre tehnice de producție, Brownerie se poate abate în mod rezonabil de la descrierile și informațiile găsite în broșurile sale, cataloage și alte documente în ceea ce privește materialul, culoarea, greutatea, măsurătorile, designul sau alte caracteristici.
(8) Brownerie poate folosi subcontractanți sau terți pentru a furniza Produsele și alte servicii de pe Site sau de pe rețelele sociale. Ești de acord că Brownerie nu va fi răspunzător în niciun fel față de tine pentru utilizarea acestor servicii.
(9) Utilizezi Site-ul și interacționezi cu profilele de pe social media ale Brownerie pe propria răspundere. Brownerie oferă Site-ul și profilele de social media și Produsele sale fără nicio garanție expresă sau implicită. Brownerie nu este responsabil pentru acțiunile, conținutul, informațiile sau datele terților. Ne exonerezi pe noi, directorii noștri, ofițerii, angajații și agenții de orice pretenții și daune, cunoscute și necunoscute, apărute din sau în vreun fel legate de orice creanță pe care o aveți împotriva Brownerie sau a oricăror părți conexe.
(10) Brownerie nu este răspunzător față de tine pentru orice prejudiciu, profit pierdut sau alte daune, speciale, indirecte sau accidentale care decurg din sau sunt legate de Site-ul și Serviciul sau orice acord între tine și Brownerie, chiar dacă este informat despre posibilitatea unor astfel de daune. În astfel de cazuri, răspunderea Brownerie va fi limitată în cea mai mare măsură permisă de legea aplicabilă.
(11) Brownerie nu răspunde pentru niciun fel de prejudicii cauzate Clientului sau oricărui terț ca urmare a îndeplinirii de către Brownerie a oricăreia din obligațiile sale conform Comenzii și nici pentru daune care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a Produselor livrate. În măsura în care limitarea răspunderii conform celor de mai sus nu este posibilă conform legilor aplicabile, Vânzătorul va răspunde în limita contravalorii Produselor care au format obiectul Comenzii.
(12) Clientul va păstra în condiții de siguranță username-ul și parola aferente Contului, fiind singurul responsabil în cazul utilizării frauduloase a acestora de către un terț.

(13) Brownerie nu va răspunde pentru niciun prejudiciu cauzat de orice disfuncționalități tehnice ale Site-ului (e.g., imposibilitatea accesării oricărui link de pe Site).

 

9. Proprietate Intelectuală

Pe scurt: tot ceea ce vezi pe Site și pe platformele de socializare ne aparține din punct de vedere al proprietății intelectuale sau avem drept de folosire asupra lor, iar tu te obligi să nu ne încalci aceste drepturi și să nu folosești nimic de pe Site sau de pe platformele de socializare fără acordul nostru.
(1) Denumirile comerciale, mărcile, drepturile de autor şi orice alte drepturi de proprietate intelectuală înregistrate sau în curs de înregistrare referitoare la Produse deținute sau utilizate de Vânzător sunt și vor rămâne proprietatea exclusivă a Vânzătorului sau după caz, a licenţiatorilor Vânzătorului. Clientul nu va avea niciun drept și nicio pretenţie cu privire la acestea.
(2) Clientul nu va acţiona în niciun fel care ar putea aduce atingere drepturilor prevăzute în art. 9.(1) de mai sus. Clientul se obligă să nu folosească în activitatea sa niciun semn sau denumire similară sau identică cu mărcile, denumirile comerciale ale Produselor etc., fie ca parte dintr-o denumire fie în orice alt mod.
(3) Toate informațiile disponibile pe Site (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice sau dinamice, text, logo-uri, simboluri, reprezentări comerciale, video-uri etc.) care pot fi vizualizate sau accesate în orice mod prin utilizarea unui echipament electronic, conținutul e-mailurilor trimise Clientului de către Vânzător, orice informație comunicată Clientului (inclusiv, dar fără a se limita la, date referitoare la Vânzător, activitatea acestuia etc.) prin orice mijloc de către un reprezentant al Vânzătorului sunt și rămân proprietatea exclusivă a Vânzătorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obține în acest sens în mod direct sau indirect (cum ar fi prin licențe de utilizare și/sau publicare, exclusive/neexclusive, limitate/nelimitate în timp etc.). Clientul poate copia, transfera și/sau utiliza astfel de date numai în scopuri personale sau în afara unei activități desfășurate cu titlu profesional și numai în cazul în care nu intră în conflict cu acești termeni și condiții.

(4) Este interzis în mod expres orice alt mod de a utiliza conținutul disponibil pe Site sau pe platformele de socializare în alte scopuri decât cele permise prin prezentul Contract sau în condițiile de utilizare care îl însoțește, dacă acestea există.

 

10. Publicitate & comunicări comerciale

Pe scurt: atunci când facem activități de marketing direct, îți solicităm în prealabil consimțământul. Însă vor fi situații în care îți vom trimite comunicări comerciale pe baza interesului nostru legitim, așa cum ți l-am explicat în Politica de confidențialitate.

(1) Clientul îşi poate exprima consimţământul pentru a primi comunicări comerciale prin poşta electronică[/SMS/apeluri telefonice], permiţând Vânzătorului și colaboratorilor săi să efectueze astfel de comunicări, prin bifarea opţiunii specifice la finalul acestor termeni şi condiţii.
(2) Clientul poate oricând să revoce consimţământul privind astfel de comunicări comerciale prin:
  • transmiterea unei solicitări în scris Vânzătorului la adresa de e-mail din secţiunea „Contact” din Site sau prin altă metodă pusă la dispoziție Clientului în acest caz, revocarea va produce efecte în cel mult 48 (patruzeci și opt) de ore de la inițierea procedurii;
  • renunțarea la primirea Newsletterelor sau a comunicărilor comerciale, în orice moment, prin accesarea link-ului dedicat care se regăsește în cuprinsul oricărui Newsletter;
  • bifarea optiunii de retragere a consimţământului în secţiunea dedicată de pe Site.
(3) Prezenta procedură va fi menționată în toate comunicările cu caracter comercial transmise de Vânzător Clienților.
(4) Newsletterele și comunicările comerciale ale Vânzătorului sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați de Vânzător.
(5) Renunțarea Clientului la primirea Newsletterelor sau ale altor comunicări comerciale nu implică renunțarea la acceptul dat pentru restul termenilor și condițiilor privind vânzările online efectuate de Vânzător și va produce efecte doar pentru viitor.

(6) Vânzătorul își rezervă dreptul de a selecta persoanele cărora le va trimite Newslettere și alte comunicări comerciale, precum și de a elimina din baza de date orice Utilizator sau Client care și-a exprimat anterior consimțământul pentru primirea de Newseletter și alte comunicări comerciale, fără niciun angajament ulterior din partea Vânzătorului sau a vreunei notificări din partea noastră, neputând fi trași la răspundere pentru aceste acțiuni.

 

11. Utilizarea Site-ului și a profilelor de social media

Pe scurt: ești răspunzător pentru comenzile plasate pe Site-ul nostru, datele furnizate și modul în care utilizezi Site-ul și profilele de social media, precum și pentru interacțiunile tale și ceea ce postezi.

11.1. Conținut generat de Utilizatori

(1) Tot conținutul pe care îl postezi prin intermediul Site-ului și al profilelor de social media (cum ar fi recenziile produselor sau informațiile transmise inclusiv prin funcția de chat privat) este responsabilitatea exclusivă a persoanei care a creat un astfel de conținut.
(2) Deși Brownerie nu monitorizează în mod obișnuit conținutul postat de Utilizatori, ne rezervăm dreptul de a face acest lucru și de a elimina conținut care încalcă acești Termeni (sau legea aplicabilă) despre care Brownerie este conștient, dar nu avem nicio obligație de a face acest lucru.
(3) În cazul în care Brownerie va fi tras la răspundere pentru conținutul postat de Utilizatori ne rezervăm dreptul de a ne îndrepta împotriva Utilizatorului respectiv pentru o reparare integrală a prejudiciului suferit.
(4) Orice utilizare sau dependență de orice Conținut sau materiale postate prin intermediul Site-ului sau al rețelelor sociale sau obținute de tine prin intermediul Site-ului sau al rețelelor sociale este pe propriul tău risc. Dacă suntem anunțați de către o terță parte că Conținutul pe care îl trimiți sau îl postezi încalcă acești Termeni sau orice lege aplicabilă, fie printr-o scrisoare, fie în spiritul acestor Termeni, ne rezervăm dreptul de a elimina acest Conținut fără notificare pentru tine.
(5) Brownerie nu încurajează, susține, reprezintă sau garantează în vreun fel acuratețea conținutul sau comunicărilor postate prin intermediul Site-ului sau al profilelor de social media și nici nu sprijină și/sau alătură opiniilor exprimate de Utilizatori asupra Produselor existente pe Site sau profilele de sociale media, aceștia fiind singuri răspunzători pentru conținutul respectiv.
(6) Prin folosirea Site-ului și al platformei de social media, ești de acord și accepți că poți fi expus unui conținut care ar putea să fie defăimător, denigrator, inexact sau inadecvat sau, în anumite cazuri, că vor putea exista postări care să inducă în eroare. Brownerie nu va fi de nicio manieră responsabilă pentru acest conținut, incluzând, dar fără a se limita la erori sau omisiuni sau pentru orice fel de prejudiciu, material sau moral, direct sau indirect care a fost postat, transmis pe e-mail sau rețele de socializare sau făcut în orice alt mod public prin intermediul serviciilor, al Platformei sau în alt context.

(7) În momentul în care postezi un review sau comentariu pe Site, ne lași un comentariu, faci un Story sau o postare pe social media unde ne dai tag, ne acorzi o licență neexclusivă de a putea utiliza, modifica, compila, introduce sau utiliza în orice fel conținutul generat de tine. În acest sens, includem, dar nu ne limităm la: afișarea review-urilor pe Site sau în materialele promoționale, promovarea pozelor / video-urilor unde am primit tag, repostarea acestor materiale pe profilele noastre sociale etc., conform deciziilor noastre de business.

11.2. Folosirea Site-ului și a platformei de social media

(8) Interacțiunea cu Site-ul și rețelele de social media trebuie să se facă în limitele legii. Astfel, nu vei utiliza Platforma pentru acțiuni cum ar fi, dar fără să ne limităm la:
  • în orice mod care încalcă orice legi sau reglementări locale, naționale sau de altă natură sau orice ordin al unei instanțe din orice jurisdicție relevantă;
  • în orice scop care nu este permis de acești Termeni;
  • în orice mod care încalcă drepturile oricărei persoane sau entități, inclusiv drepturile lor de autor, marca comercială sau alte drepturi de proprietate intelectuală sau alte drepturi private sau contractuale;
  • pentru a distribui reclame de orice fel sau post sau să comunici în alt mod orice material sau mesaj fals sau înșelător de orice fel, inclusiv cu privire la concurenți, potențiali concurenți etc.;
  • în orice mod care, cu intenție sau fără, hărțuiește, amenință sau intimidează orice alt Utilizator sau vizitator;
  • în orice mod care indiferent dacă este cu intenție sau fără, promovează sau incită la, rasism, violență, ură sau vătămarea fizică sau morală de orice fel;
  • în orice mod care este abuziv, defăimător, inexact, obscen, jignitor sau explicit sexual;
  • să postezi fotografii sau imagini ale unei alte persoane fără permisiunea sa (și dacă este minor, permisiunea tutorelui legal al minorului);
  • să promovezi activități ilegale sau în orice fel care să conducă la încurajarea, achiziționarea sau desfășurarea oricărei activități ilicite sau infracționale sau care poate provoca vătămări, suferințe sau neplăceri oricărei persoane;
  • să accesezi, să manipulezi, să produci daune sau să utilizezi zone care nu sunt destinate publicului ale Serviciilor, sistemelor informatice, serverelor sau echipamentelor Brownerie sau ale sistemelor de livrare tehnică ale furnizorilor Brownerie;
  • să accesezi sau să încerci să accesezi date ale altor Utilizatori ai Serviciilor sau să pătrunzi, accesezi, penetrezi oricare dintre măsurile de securitate referitoare la Servicii sau să sondezi, să scanezi sau să testezi vulnerabilitatea oricărui sistem sau rețea sau să încalci sau să eviți orice securitate sau măsuri de autentificare;
  • în orice mod care, intenționat sau nu, duce în eroare sau are drept scop înșelarea altui Utilizator sau vizitator al Platformei;
  • să introduci orice program malware, virus sau alt program software (vierme) dăunător care dăunează sau interferează cu funcționarea Serviciilor, incluzând, dar fără a se limita la cancelbots, refuzul atacurilor de serviciu (denial of services), bombele de timp, viermii, caii troieni, viruși sau orice alt software sau hardware malefic;
  • să interferezi sau să perturbi (sau să încerci să faci acest lucru) accesul oricărui Utilizator, gazdă sau rețea, inclusiv, fără limitare, trimiterea unui virus, supraîncărcare, flooding, spaming, bombardare prin poștă a serviciilor sau prin scrierea scripturilor creatoare de conținut astfel încât să interfereze sau să creeze o povară nejustificată pentru servicii;
  • să copiezi, să modifici sau să distribui conținutul altor Utilizatori fără consimțământul acestora;
  • în alte scopuri comerciale decât cele permise în mod expres în acești Termeni;
  • să ocolești măsurile utilizate pentru a preveni sau restricționa accesul la Servicii;
  • să soliciți sau să furnizezi servicii ilegale;
  • să recoltezi sau să colectezi informații despre alți Utilizatori sau vizitatori fără acordul lor;
  • să obții acces neautorizat la Site, serverul pe care este stocat Site-ul sau orice server, computer sau bază de date conectat la Site;
  • să falsifici orice antet de pachete TCP / IP sau orice parte din informațiile antetului în orice e-mail sau postare, sau în orice mod să folosești Serviciile pentru a trimite informații sursă alterată, înșelătoare sau falsă;
  • să răzui, să crawlezi sau să păstrezi sau să utilizeze altfel Serviciile sau orice conținut pentru phishing, spam, trolling sau orice scop (comercial) neautorizat; sau
  • să promovezi sau să sprijini sau să soliciți implicarea în orice altă platformă sau cauză politică, religioasă (recunoscută ca organizată sau neorganizată), cult sau sectă de orice fel.

(9) Ne rezervăm dreptul de a-ți bloca accesul pe Site sau pe profilele noastre de social media, chiar să te blocăm complet ca Utilizator, dacă considerăm că ai un comportament care ne poate prejudicia interesele sau dacă utilizezi în mod abuziv Platforma (spre exemplu, postezi comentarii defăimătoare, ne dai tag când nu avem ce căuta în respectiva postare, ne trimiți mesaje de tip SPAM, ofensezi alți Utilizatori etc.). Acest drept al nostru este liber și discreționar, dar încercăm pe cât posibil să nu ajungem în aceste situații.

 

12. Sesizări și reclamații

(1) Pentru sesizări sau reclamații legate de Produsul achiziționat, Clientul are la dispoziție formularul de sesizări disponibil pe Site. În cazul în care nu există o secțiune dedicată sesizărilor, Clientul poate urma procedura descrisă sau mai jos.

(2) Ne poți contacta pe adresa de email contact@brownerie.ro pentru orice nelămurire sau probleme ai în legătură cu Produsele, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor.

(3) Totodată, în cazul în care infrastructura permite, ne puteți contacta fie în mesageria privată de pe Platformă, fie prin platforme terțe precum Messenger, Whatsapp, etc.

(4) Pentru sesizări sau reclamații legate de Produse, ne poți contacta pe adresa de email contact@brownerie.ro, iar administratorul companiei sau persoana desemnată va lua legătura cu tine.

(5) Sesizările astfel recepţionate vor fi soluționate de Brownerie în 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor.

(6) Adresa de e-mail la care oricine poate raporta eventuala încălcare a dreptului de autor sesizată pe site este contact@brownerie.ro.

 

13. Utilizarea şi prelucrarea datelor cu caracter personal ale persoanelor fizice

Prin utilizarea Site-ului, Clientul întelege şi acceptă să transmită Vânzătorului date cu caracter personal, aceste date urmând să facă obiectul prelucrării în conformitate cu şi pentru scopurile prevăzute în Nota de informare/Politica de Confidențialitate, care completează aceşti Termeni și Condiții.

 

14. Forța majoră

(1) Nici Vânzătorul și nici Clientul nu va fi răspunzător pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, totală sau parțială, este datorată unui eveniment de forță majoră astfel cum este definit de codul civil român.

(2) Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii evenimentului de forță majoră, respectivul eveniment nu încetează, oricare dintre Vânzător sau Client va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte daune-interese.

 

15. Legea aplicabilă & soluționarea disputelor

(1) Părțile convin că orice litigiu care ar putea apărea între Clienți sau care ar putea avea ca obiect executarea, interpretarea, rezilierea, nulitatea, etc. contractelor dintre Brownerie și aceștia vor fi soluționate de instanțele române competente.
(2) Prezentul document reprezintă un contract legal încheiat la distanță, acceptat prin simpla lui bifare.
(3) Vom încerca cu toții să rezolvăm pe cale amiabilă orice dispute sau neînțelegeri ar putea să apară. În măsura în care soluționarea amiabilă nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente conform legii.

(4) Detalii privind metodele alternative de soluționare a disputelor sunt disponibile aici.